الأحد، 18 يناير 2009

فى الشأن الفلسطينى

حماس و فتح فتح وحماس ممكن حد يترجملى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
انت مقبوض عليك
يقدر الكلب ده يعملها مع إسرائيلى ؟؟
أقسم بالله صوره حقيقيه
هجوم حمساوى على جنازه فتحاويه لشخص هما اللى قتلوه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لا تعليق
طبعاً واضح لا تعليق
أعلق ؟؟ مفيش داعى
صوره تذكاريه ( وقوفاً حماس ، جلوساً فتح )
ولا مؤاخذه دى الجامعه بتاعتهم بعد ما ولعوا فيها
أى حد بيفهم بقى يفسرلى أم الصوره دى
علشان أنا حمار و مبفهمش

هناك تعليقان (2):

  1. النص الحديث من المثل الشهير اللي كان بيقول انا وابن عمي على الغريب هو: أنا وابن الـ***** على ابويا وامي وأولادي لو حبيت!!
    أمال إيه، مش إبن الــ*** هو اللي بيدفع!

    ردحذف
  2. على هذا الأساس يكون أخر تحديث للمثل القائل "أنا وبن عمي على الغريب...." هو: أنا وبن الـــ**** على أمي وابويا واولادي كمان...
    طبعا، أمال ايه!! مش بن الـــ*** هو اللي بيدفع!

    ردحذف